A Pandala-szigetek varázslatos világa / kézzel rajzolt és festett kavicslények, színezők, könyvek

Mesekavics / Pandala

JÖN A PANDALA-SZIGETEK SZÍNEZŐ!

2015. július 21. - Mesekavics

pandala_szigetek_szinezo_borito.jpgBreaking News!!!

Napokon belül (egészen pontosan 2015 július 23-án) megjelenik az első színezőm, amelyben 32 oldalon az általam rajzolt fekete-fehér grafikák találhatók. A színező a Pandala-szigetek élővilágát mutatja be részletgazdag, cizellált ábrákon, melyek remélem, arra késztetnek mindenkit, hogy rögtön színest ragadjon és hozzátegye a magáét: a csak rá jellemző színeket. 

Legyen a színes ceruza, a zsírkréta vagy a színes filctoll a kedvenc eszközöd,a vízfesték, az akvarell vagy az akril, kezdj neki bátran és töltsd ki színekkel a kis részleteket, hogy a végeredmény egy nagy színpompás egésszé álljon össze. 

Találsz a színezőben baglyokat, pillangókat, papagájokat, mandala-, csillagszemű- és csőröshalat, teknőst és pintyet, békát és gyémántpávát, dzsungelrészletet és éjszakai tengeri jelenetet is. 

Ha arra a kérdésre kéne pontos választ adnom, hogy hol kezdődött ez az egész és visszanézek, nehéz megtalálni az ősforrást. Ki ne firkálgatna, rajzolna tizenéves korában? Rajzoltam már gimnazistaként is részletgazdag ábrákat, majd később a főiskolai felvételi időszakában, aztán tíz éve a Beszélő folyóiratban jelentek meg illusztrációim. 

Magukat a lényeket a kavicsfestés során találtam ki, legtöbbjük ezért olyan gömbölyded. Amikor gyerekeknek kezdtem el foglalkozásokat tartani, hogy lekössem őket a szünetekben, lerajzoltam gyorsan néhány figurát, a kezükbe nyomtam, és mindig meglepett, milyen lelkesen látnak neki kiszínezni. Az első könyvem, a Mesekavics kreatív alkotókönyv ezért már tartalmazott néhány egyszerűbb színezőt. Aztán amikor kedvem támadt és időm is akadt belefeledkezni az ornamentika kidolgozásába, újra visszaköszönt a régi jó érzés, és beszippantott az egyre apróbb részletek harmóniája.

A színező minden egyes pontját és vonalát szabad kézzel rajzoltam, segédeszköz nélkül. Egy pillanatig nem zavart, ha a kör tökéletlen lett. Elfogadtam, rá-, köré és beleépítettem a többi vonalat. A legtöbb rajz önmagából alakult ki, koncepció nélkül, egyszerűen csak elindult a kezemben a ceruza vagy a tűfilc, menet közben formálódott azzá ami végül lett. Akadnak persze olyan képek is, amiknél már az elején tudtam, hogy baglyot vagy papagájt akarok rajzolni, de a körvonalakon és a szemeken kívül általában semmit nem határoztam meg előre. A szabad alkotás öröme az egyik legjobb érzés, amit ismerek, és bízom benne, hogy a lények kiszínezése hasonlóan oldott, nyugodt, meditatív állapotba juttat majd, mint amilyenbe én kerültem, amikor csak leültem rajzolni.

Aki látta már a Mesekavics-univerzum lényeit, arra ismerősként fog kacsintani számos állat karaktere, de új figurák is ráköszönnek majd. Akinek pedig mindez új, szeretettel üdvözlöm ebben a világban! 

A színezőt a Kolibri kiadó adja ki. Ezúton is óriási köszönet Balázs Eszter Annának, Orosz Anettnek, és mindenkinek, aki dolgozott vele!

A Pandala-szigetek színezőt ITT lehet kedvezményesen megrendelni.

Orsi

A bejegyzés trackback címe:

https://mesekavics.blog.hu/api/trackback/id/tr377643204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása