A Pandala-szigetek varázslatos világa / kézzel rajzolt és festett kavicslények, színezők, könyvek

Mesekavics / Pandala

JÖN, JÖN, JÖN!!! PANDALA AZ ÁLLATKERTBEN!

2016. május 31. - Mesekavics

paradio_pandalaazallatkertben_72dpi.jpgNagyon izgatott vagyok, mert hamarosan megjelenik az új könyvem!

A PANDALA AZ ÁLLATKERTBEN a harmadik könyvem lesz, a Mesekavics kreatív alkotókönyv és a Pandala-szigetek színező után. A műfaja: mesés állatkerti kalauz.

Régóta terveztem a Pandala-szigetek különös lakóiról és kalandjaikról mesét írni. Ebben a könyvben végre megtettem. A meseszál alkotja a könyv gerincét, amelyhez társul több, mint 40 részletgazdag színező, 60 állati jó érdekesség a 150 éves Budapesti Állatkertről és lakóiról, és 10 kézműves ötlet is. A történet dióhéjban pedig ez:

Pötty, a pandalakölyök egy reggel eltűnik a Pandala-szigetekről. Trópusi mentőcsapat indul utána, és a nyo­mok egészen a Budapesti Állatkertig vezetik őket. Itt találkoznak Ashával, a kiselefánttal, aki segít nekik, hogy mielőbb megleljék az elveszett pandalakölyköt. Miközben Pötty nyomát követik, kaland kalandot követ, így sorra megismerkednek a Budapesti Állatkert legendás lakóival.

A könyv írása és rajzolása során sok időt töltöttem az Állatkertben, gyerekkorom egyik legkedvesebb helyszínén. Alaposan végignéztem minden szegletét, órákig ücsörögtem egy-egy kifutó előtt azon töprengve, milyen állatok is kerüljenek be a történetbe. Sajnos ki kellett hagynom jónéhány kedves lakót, persze ez nem jelenti azt, hogy ne szeretném őket is. Sok rajzos vázlatot is készítettem, amiket később otthon dolgoztam ki egész oldalas színezőkké. 

pandala_borito_levonat.JPG

Fontosnak tartottam, hogy kerüljön a könyvbe némi tudományos ismeret is, mert ha állatokról van szó, minden plusz információ jól jön! Mi legalábbis a kisfiammal nagyon szeretünk kicsit többet megtudni róluk. Ezért sok szép színes fotó és kis tudásmorzsák is kerültek minden fejezetbe. Ebben a Fővárosi Állatkert munkatársai is segítségemre voltak, akiktől ezt a gyönyörű ajánlást kaptam:

„Bár állatkertünk több lakója szerepelt már könyvben, most először fordul elő, hogy egy gyerekeknek szóló mesekönyv kifejezetten a Fővárosi Állatkertről szól. Ráadásul nem csak szórakoztat, foglalkoztat, de a maga kedves módján számtalan érdekes dolgot is megtanít a nálunk élő állatokról. Külön öröm, hogy ez a különleges könyv állatkertünk 150. születésnapjára készül el. Ennél szebb ajándékról nem is álmodhattunk volna.” – Hanga Zoltán, a Fővárosi Állat- és Növénykert szóvivője.

allatkert_orsi.jpgSzeretném megköszönni mindenkinek, aki részt vett a könyv létrejöttében:

Balázs Eszter Anna, Sőregi Melinda, Lovas Anna, Széplaki Gyöngyi, Féder Márta, Tillai Tamás, Orosz Anett (Kolibri Kiadó) Simon Alexandra, Simonyi Gábor, Hanga Zoltán (Fővárosi Állat- és Növénykert), nagyon köszönöm a közös munkát!

És persze nem maradhat ki édesapám, Parádi Károly, aki az első tukánt rajzolta nekem 6 éves koromban, valamint Fülöp sem, akinek ezt a könyvet ajánlom.

Fogadjátok szeretettel!

Orsi

 ps.: A könyvet ITT lehet kedvezményesen előrendelni!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesekavics.blog.hu/api/trackback/id/tr178748910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása