A Pandala-szigetek varázslatos világa / kézzel rajzolt és festett kavicslények, színezők, könyvek

Mesekavics / Pandala

ARANYBÁNYÁBAN JÁRTAM

2014. december 12. - Mesekavics

20141211_120542_1.jpgKépzeljétek, mi történt!

A hvg.hu-n nemrégiben megjelent egy riport a Mesekavicsról és rólam Akinek a kavicsbánya az aranybánya címmel. A cikk kapcsán sokan írtak, rengeteg pozitív visszajelzést kaptam, ami nagyon jól esett. Úgy tűnik, mások is értékelik, amit csinálok! Hát igen, jól jönnek a pozitív visszajelzések! Rengeteg tervem van a jövőre nézve, ám ezeket csak lépésről lépésre, egyenként tudom megvalósítani, és időnként úgy érzem, egy helyben toporgok.

A cikk kapcsán aztán történt még valami, ami komolyabb változást is hozhat a munkámban. Megkeresett egy kedves úriember, egy kavics és cementgyártó cég képviselője, és felajánlotta támogatásukat. Mostantól kezdve térítésmentesen hozhatok kavicsot a Bugyi kavicsbányából.

20141211_120156.jpgMárpedig nekem a kavicsbánya az aranybánya! Ami másnak csak sivár táj, építési alapanyag, szürke kavicshegy, nekem trópusi papagájoktól és pandaláktól hemzsegő dzsungel, tarka halrajoktól népes korallzátony. 

Köszönettel kaptam tehát a lehetőségen, és el is ugrottam Bugyiba (alaposan felöltözve), ahol egy rövid balesetvédelmi oktatás után rávetettem magam a képen jobb oldalon látható kavicsdombra, és bőszen válogatni kezdtem. Végül két zsák, az ős-Dunából származó kaviccsal tértem haza. Ezek nagy részét a következő kavicsfestő workshopokon fogjuk használni a gyerekekkel, a kisebbekből edig mágnes és nyaklánc fog készülni.

Nagyon köszönöm a CEMEX részéről Saskői Tibor segítségét, és a Bugyi bánya vezetőjének a szakszerű kalauzolást! 20141211_121925.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mesekavics.blog.hu/api/trackback/id/tr976976871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása